PROGRAM IJAZAH SHALAWAT UNTUK DAPAT BERZIARAH KE MAKAM RASULLULLAH

PROGRAM IJAZAH SHALAWAT UNTUK DAPAT BERZIARAH KE MAKAM RASULLULLAH

Bagi anda yang menjadi seorang muslim sejati, pastinya ingin sekali boleh berjumpa dengan Rasulullah SAW di akhirat nantinya. Kerana kita tidak menikmati bertemu Rasulullah di kehidupan dunia ini, dalam hati yang dalam anda pastinya ingin sekali boleh berkunjung atau berziarah ke makam Nabi Agung Muhammad SAW sebagai Rasul untuk utama akhir zaman. Makam Rasul berada di kota Madinah yang suci.

 

Dapat hadir ke sana adalah sebuah panggilan Allah yang sangat istimewa bagi kaum Muslimin sejati. Dan bagi anda yang menginginkan dan bercita-cita boleh berkunjung ke makam Rasulullah SAW, maka amalkanlah ijazah selawat ini.

 

Insya Allah atas izin Allah SWT anda akan mampu dan mendapat berkat hikmah selawat ini untuk boleh berkunjung ke makam Rasul. Dengan jalan yang mudah dan jalan yang tidak kita sangka-sangka datangnya dari mana. Allah Maha Kuasa untuk mewujudkan hambanya yang ingin berziarah ke makam Rasul dengan sangat mudah atas izin Allah SWT. Siapapun anda dan dari golongan mana-mana anda, Allah menilai bukan dari suku atau negara anda, jenis kelamin atau kedudukan anda. Namun Allah melihat dari tingkat ketakwaan dan kesungguhan anda untuk mencapainya.

 

YURAN KURSUS:RM50

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s