PROGRAM IJAZAH SHALAWAT MENARIK REZEKI

PROGRAM IJAZAH SHALAWAT MENARIK REZEKI

Banyak sekali manfaat dan hikmah apabila Anda mengamalkan Ijazah Shalawat Nabi. Shalawat adalah permohonan kepada Allah SWT agar memberikan keberkahan dan kemuliaan kepada Nabi Muhammad SAW beserta keluarganya, sahabatnya. Apabila Shalawat dijadikan do’a, maka menjadikan do’a tersebut segera naik ke langit. Dan akan kembali manfaat dan berkahnya kepada yang Membaca shalawat tanpa hijab/ tanpa halangan. Kerana di jamin oleh Nabi Muhammad SAW akan di terima.

“Sesungguhnya Allah dan malaikat-malaikatnya bershalawat untuk nabi. Hai orang-orang yang beriman, bershalawatlah kamu untuk Nabi dan ucapkanlah salam penghormatan kepadanya”QS: (Al Ahzab : 56)

 

Shalawat ini berasal dari habib Ahmad bin Hamid Al kaf dengan perantara Habib Alwi bin Ahmad Bahsin. Kata beliau, hikmah yang di dapat bagi yang Membaca atau mengamalkan shalawat ini akan melancarkan dan menarik Rezeki. Dan juga melanggengkan Rezeki yang baik dan halal serta stabil. Kehidupan Anda akan mendapat Limpahan Rahmat dari Allah SWT.

 

Ijazah shalawat ini adalah di khususkan untuk Anda yang memang mengalami masalah dalam Rezeki kewangan yang atau bermasalah dalam urusan mencari duit. Allah Maha Kaya dan Bijaksana. Kadang kita merasa bernasib buruk atau sial. Padahal semua itu adalah mungkin kerana kesalahan dari diri sendiri. Apabila kita mahu berdoa dengan benar dan berusaha yang tepat serta tekun pasti Allah akan mencukupkan Rezeki yang berlimpah didalam kehidupan kita.

 

Banyak cara yang boleh kita tempuh untuk menarik Rezeki dengan mudah. Cara – cara itu ada yang halal dan ada juga yang haram. Ijazah shalawat ini adalah salah satu bentuk ikhtiar cara yang halal dan di anjurkan Rasulullah juga sangat mudah mengamalkannya. Selain shalawat masih banyak cara lain juga. Akan tetapi amalan yang mudah dan boleh di lakukan siapapun dan tanpa risiko apapun adalah ijazah shalawat ini.

 

YURAN KURSUS:RM50

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s