IJAZAH SHOLAWAT MENOLAK & MENGUBATI SIHIR,SANTET,DAN PELET

IJAZAH SHOLAWAT MENOLAK & MENGUBATI SIHIR,SANTET,DAN PELET

Shalawat ini saya ijazah kan untuk mengubati dan menolak Sihir, santet, pelet dls. Shalawat ini adalah shalawat yang berasal dari sahabat Nabi Muhammad SAW iaitu Sayyidina Ali Karromallahu Wajhah.  Shalawat ini sudah sangat terkenal di kalangan para Ahli Ilmu Hikmah. Shalawat ini isi dan hikmah yang terkandung di dalamnya adalah tentang sifat ke Maha Esa-an Allah dan keselamatan lahir batin Nabi Muhammad SAW. Shalawat ini cukup mudah di hafal serta mudah cara mengamalkannya.

 

Apabila Anda ingin mempunyai Daya energi untuk membantu diri sendiri dan orang lain, khususnya mengubati penyakit ghaib semacam sihir, santet, teluh dls. Maka wirid shalawat ini yang boleh Anda gunakan.

 

Di dalam mengamalkan Ijazah shalawat ini Anda saya ajarkan cara mengamalkannya dengan membuka Energi kekuatan penyembuh daya gaib dan supernatural.

 

Manfaat atau hikmah secara nyata yang dapat di hasilkan ijazah shalawat ini memang khusus untuk Daya kekuatan menyembuhkan penyakit-penyakit semacam sihir atau mistik. Kerana penyakit yang di sebabkan oleh ilmu- ilmu sihir, atau ilmu ghaib lainnya tidak dapat di sembuhkan dengan ilmu kedoktoran. Melalui tirakat shalawat inilah salah satu cara batin yang nyata untuk mendapatkan kesembuhan ilmu halus tersebut.

 

Selain untuk manfaat diatas, shalawat ini juga boleh di gunakan untuk mendapat hikmah kewibawaan. Amalkanlah sesuai dengan apa yang di sampaikan dalam tulisan panduan yang saya ijazah kan kepada Anda. Semoga Allah memberikan Rahmat-Nya kepada Anda. Aamiin.

 

YURAN KURSUS:RM100

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s