PROGRAM ILMU HIKMAH MAHABBAH PEMELIHARA CINTA & PERSAHABATAN ANUGERAH AGUNG

PROGRAM ILMU HIKMAH MAHABBAH PEMELIHARA CINTA & PERSAHABATAN ANUGERAH AGUNG

Kehidupan ini akan hampa dan sepi apabila tanpa cinta. Kehidupan ini tercipta kerana cinta Allah kepada makhlukNya. Demikian juga sebaliknya, hamba Allah di wajibkan juga untuk mencintai Allah dengan cara menjalankan ketakwaan dan menjauhi larangan Allah. Kerana pada dasarnya kebaikan itu akan kembali kepada manusia atau hamba itu sendiri.

 

Dan yang paling aneh serta unik adalah perasaan cinta dan kasih sayang sesama  manusia itu sendiri. Kalau cinta Allah kepada hamba sudah tidak di ragukan lagi. Namun cinta manusia kadang naik terkadang turun dan hilang begitu saja kalau kita tidak menjaganya. Kerana cinta memang sangat penting bagi kehidupan kita. Tanpa cinta akan tersiksa, tanpa cinta menjadi hampa tanpa rasa. Maka dari itu mari jaga cinta kasih kita terhadap sesama serta kepada orang-orang yang kita cintai secara khusus.

 

Adapun cara menjaga perasaan cinta kasih sayang kita sangat banyak sekali. Cara yang boleh di lakukan adalah secara nyata dengan perilaku cinta yang benar serta dengan sikap yang tepat dalam menjalankan cinta. Selain itu boleh dengan cara penyeimbang kehidupan iaitu dengan doa khusus untuk menjaga cinta kasih Anda. Doa yang di maksud adalah doa ini yang boleh Anda dapatkan ijazahnya dari Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D secara langsung mahupun boleh jarak jauh. Akan di sampaikan dengan panduan amalannya.

 

Berkah atau khasiat doa atau wirid doa ini adalah menjaga, memelihara cinta serta persahabatan Anda dengan orang – orang yang Anda sayangi atau cintai. Insya Allah atas rahmat dari Allah SWT cinta alami akan menyatu dan bersemi sepanjang masa hidup Anda. Aamiin.

 

YURAN KURSUS:RM150

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s