PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH FATIHATIL KUBRO ANUGERAH AGUNG(PENAKLUK HATI)

PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH FATIHATIL KUBRO ANUGERAH AGUNG(PENAKLUK HATI)

 

Bagi Anda yang sedang mengalami masalah keluarga yang berkenaan dengan rumah tangga yang sedang bermasalah dalam urusan cinta. Pasangan Anda mulai bosan, mulai cari perhatian orang lain atau bahkan malah mencari idaman lain LIL/ WIL. Maka bersabarlah Allah selalu memberi hikmah di balik itu semua. Yakinlah ada rencana lain yang Allah berikan ke Anda. Kerana Anda masih boleh berbuat banyak hal yang bermanfaat atau berfaedah untuk diri Anda sendiri atau juga untuk orang lain.

Salah satu usaha atau cara bagi Anda supaya boleh menyatukan kembali rumah tangga Anda atau menundukkan hati pasangan Anda iaitu dengan ikhtiar zahir secara nyata Anda selalu berbuat baik dan sabar kepada pasangan Anda serta bercakap yang baik-baik sahaja dan cara-cara lain yang sangat banyak boleh di lakukan. Dan juga dengan cara kedua iaitu ikhtiar batin dengan mengamalkan doa atau memiliki ilmu Mahabbah Fatihatil Kubro Anugerah Agung untuk menaklukkan hati pasangan Anda. Insya Allah dengan hikmah ilmu ini Anda akan mampu menaklukkan hati orang yang Anda cintai supaya ia kembali jatuh hati atau sayang dan cinta setulus hati dengan Anda. Selain itu Anda boleh mengambil hatinya supaya menjadi kekasih Anda satu-satunya dan setia kepada Anda dengan tulus hati.

Orang yang ditundukkan dengan ilmu mahabbah atau pengasihan Fatihatil Kubro Anugerah Agung akan sangat sulit di pengaruhi orang lain tanpa izin dari yang mempunyai mahabbah Fatihatil kubro ini. Ilmu mahabbah ini kekuatannya sangat dahsyat, hanya orang tertentu atau tidak semua ahli ilmu hikmah memilikinya. Ilmu ini secara khusus di turunkan oleh seorang ahli hikmah yang luar biasa serta istimewa. Bagi Anda yang memang benar-benar ingin belajar atau mendapatkan beberapa ilmu hikmah atau ingin mendapatkan ilmu hikmah ini boleh mendapatkan ijazah dari Dr.Mohamad Rizal Bin Rosdi Ph.D. Ijazah boleh  di dapatkan secara langsung mahupun secara jarak jauh. Akan di beri buku panduan cara mengamalkan ilmu hikmah ini.

Insya Allah, siapapun Anda dan dari golongan manapun Anda boleh mendapatkan hikmah dari ilmu hikmah mahabbah atau pengasihan Fatihatil Kubro ini. Semoga keluarga Anda menjadi harmoni kembali serta utuh dan menyatu jauh lebih baik dari sebelumnya. Selain itu semoga kehidupan rumah tangga Anda dapat menjadi keluarga yang sakinah mawaddah warohmah.

Selain manfaat tersebut Anda juga boleh menggunakan ilmu hikmah mahabbah ini untuk menundukkan orang lain, seperti anak-anak, orang tua, mertua, teman dan juga boleh di gunakan untuk urusan bisnes. Katakanlah atasan kepada bawahan atau bawahan kepada atasan Anda, serta keperluan lainnya yang boleh Anda lakukan amalannya sesuai dengan keperluan yang Anda inginkan. Insya Allah akan terpenuhi dan tercapai semua yang Anda cita –citakan. Aamiin.

YURAN KURSUS:RM200

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s