PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH ASMAUL HUSNA

PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH ASMAUL HUSNA

Mahabbah sangat banyak sekali ragamnya. Mahabbah adalah bahasa Arab yang maksud atau ertinya adalah cinta kasih atau sering di fahami dengan nama pengasihan. Ilmu pengasihan bertujuan supaya siapapun yang bertemu dengan seseorang yang memiliki ilmu mahabbah akan merasa sayang dan cinta. Maka dimanapun orang yang memiliki ilmu mahabbah atau pengasihan ia akan selalu di sayang dan di sukai banyak orang. Boleh Anda bayangkan apabila Anda mempunyai ilmu mahabbah atau pengasihan ini. Anda selalu di sukai banyak orang. Apabila seseorang di sukai atau di sayangi banyak orang tertentu saja ia akan sangat bahagia karena hidup ini luar biasa apabila mendapatkan cinta kasih sayang dari yang dicintainya serta cinta dari semua orang.

 

Salah satu mahabbah atau ilmu pengasihan yang bila Anda miliki dan gunakan adalah mahabbah Asmaul Husna. Mahabbah ini sudah banyak di kenal para ahli ilmu hikmah. Sudah di gunakan banyak orang  dalam membantu berbagai hal serta untuk memberikan hikmah dalam pengasihan atau mahabbah pun sangat luar biasa. Memang Asmaul Husna sangat banyak kegunaannya dan sangat berkah manfaatnya. Ilmu Asmaul Husna kalau di jabarkan akan memakan berhari hari bahkan bertahun –tahun tidak akan habis membahas khasiat atau keberkahan Asmaul Husna.

 

Mahabbah Asmaul Husna boleh di gunakan secara khusus untuk menaklukkan atau menundukkan seseorang dengan wibawa serta dapat memberi efek kasih sayang kepada siapapun yang di ajak bercakap/berkomunikasi. Sangat sesuai bagi Anda yang mempunyai jabatan, atau memimpin dalam sebuah organisasi atau semacam perkumpulan. Dan selain itu apabila Anda seorang suami atau seorang isteri, maka Asmaul Husna ini dapat di gunakan untuk menjadikan hubungan antara suami serta isteri akan sangat menyentuh ketulusan hati masing-masing menjadikan tambah kasih sayangnya serta ada perasaan belas kasih bagi seorang isteri, dan bagi seorang suami akan memberi keberkahan kewibawaan yang memancarkan aura cinta serta kasih sayang yang tulus damai menyenangkan.

 

Insya Allah atas kehendak Allah serta keberkahan dari ilmu Asmaul Husna dalam keberkahan mahabbah atau cinta kasih dan sayang ini akan terciptanya hubungan Anda dengan orang lain semakin baik dan khusyu’ dalam rumah tangga atau keluarga akan menjadikan hubungan membaik, menyedarkan pasangan Anda dari kecurangan/perselingkuhan, menyedarkan pasangan Anda dari tindakan yang kasar atau tidak baik perilakunya menjadi sangat baik dan kembali menyayangi atau mencintai Anda dengan sangat dalam serta penuh keikhlasan atas anugerah Allah SWT.

 

Selain itu juga keluarga atau rumah tangga Anda akan semakin harmoni dan menjadikan anak-anak Anda semakin cinta kasih kepada Anda serta mereka menjadi penurut dan menjadi anak yang soleh serta solehah bagi Anda. Rumah tangga akan seperti syurga bagi Anda kerana semua anggota keluarga penuh cinta kasih dan sayang dengan tulus serta bahagia berkah ilmu mahabbah Asmaul Husna ini.

 

YURAN KURSUS:RM190

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s