PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH AR RAHMAN(PENYATU SUAMI ISTERI)

PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH ILMU MAHABBAH AR RAHMAN(PENYATU SUAMI ISTERI)

Masalah di dalam keluarga sangat banyak sekali dan beragam. Yang sering terjadi adalah persoalan masalah kasih sayang, masalah ekonomi, masalah anak dan masalah yang lainnya. Salah satu ilmu yang dapat di harapkan untuk membantu mengatasi persoalan rumah tangga tentang kasih sayang dan pengaruh kewibawaan antara suami dan isteri, orang tua dan anak adalah dengan mengamalkan ilmu Mahabbah Ar Rahman supaya mengikatkan hati antara suami dan isteri lebih rapat lagi.

 

Khasiat mahabbah Ar Rohman ini berkarakter khusus berfungsi menyatukan serta melekatkan hati suami dan isteri dengan halus dan alamiah. Mampu menundukkan serta memberikan kasih dan sayang yang luarbiasa bagi isteri atau suami Anda. Hikmah ini yang secara keadaan apapun akan menjadikannya kembali baik dan sayang pada Anda walaupun ada orang ketiga(wanita Idaman lain(WIL)/Lelaki Idaman Lain(LIL). Seorang suami akan dapat meluluhkan hatinya isterinya dan juga sebaliknya seorang isteri dapat menyentuh hati suami yang paling dalam dengan ketulusan dan rasa kasih sayang yang tulus ikhlas antara keduanya dengan Ilmu ini sehingga rumah tangga akan merasakan syurga kembali kerana kembalinya cinta kasih sayang yang tadinya hilang kemana. Dan bagi seorang isteri menggunakan ilmu ini supaya sang suami tambah sayang kepadanya serta tidak berpaling ke wanita lain atau WIL yang boleh mengusik rumah tangga Anda dengan hikmah yang halus secara bawah sedar tanpa di sedari semuanya akan membaik secara sendirinya.

 

Sebesar apapun persoalan di dalam keluarga selalu ada solusinya, dan harus di selesaikan dengan damai serta kasih sayang yang Agung atas anugerah Allah. Cinta yang tulus akan membawa kepada keberkahan hidup yang lebih baik kepada sesama. Serta bersabarlah dalam menghadapi apapun persoalan rumah tangga Anda, semua ada hikmahnya. Tetaplah melakukan tanggungjawab Anda sesuai apa yang menjadi kewajiban Anda.

 

Manfaat lainnya adalah mahabbah ini menjadikan hubungan antara anak dan orang tua semakin akrab dan menjadikan mereka berperilaku baik dan menyenangkan, insya Allah anak-anak akan menjadi soleh dan solehah menuruti kata-kata atau harapan atau apa yang Anda katakan kepada mereka. Dan masih banyak lagi manfaat atau hikmah dari mahabbah Ar Rahman ini. Selain tersebut, juga boleh di manfaatkan untuk menarik rezeki yang banyak dan berkah. Akan banyak orang atau rakan bisnes yang akan sayang kepada Anda sehingga jalan rezeki Anda akan bertambah banyak dan manfaat.

 

Insya Allah Anda akan mampu mendapatkan banyak keberkahan di dalam membina, menyayangi, mensejahterakan serta menyatukan kedua hati yang berbeza menjadi satu, iaitu suami dan isteri akan saling menyatu dengan ketulusan dan keridhoan Allah SWT  serta menyelaraskan kehidupan rumah tangga Anda. Banyak hal yang akan sangat luar biasa atas keberkahan ilmu hikmah mahabbah ini bagi Anda dan keluarga serta orang-orang yang Anda cintai. Semoga sifat Rahman RahimNya Allah tercurahkan pada kita semua sehingga semua suami isteri menyatu menjadi benar-benar belahan jiwa dan raga dalam kedamaian, kebahagiaan, kesejahteraan dan dalam kasih sayang yang utuh sempurna. Aamiin.

 

YURAN KURSUS:RM170

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s