PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH HIZIB NABI YUSUF(UNTUK PENGASIHAN DAN PENAKLUK HATI)

PROGRAM ILMU HIKMAH IJAZAH HIZIB NABI YUSUF(UNTUK PENGASIHAN DAN PENAKLUK HATI)

Nabi Yusuf adalah Nabi yang terkenal dengan ketampanan dan daya tarik nya dalam menaklukkan hati. Ketampanan atau daya pengasihnya Nabi Yusuf adalah sangat luar biasa setelah Nabi Muhammad. Hizib Yusuf adalah Hizib yang memang secara khusus memiliki Hikmah mengambil karomah Nabi Yusuf untuk pengasihan, daya tarik, penakluk segala hati orang, dan kewibawaan atau kharismatik.

 

Siapapun yang memiliki Hizib Doa Nabi Yusuf ini maka ia mempunyai energy secara halus untuk menaklukkan siapapun dengan energy pengasih atau daya tarik nya serta ia menjadi orang yang berwibawa dan di hormati banyak orang.

 

Energy pengasih halus yang dimaksud adalah bahawa seseorang boleh secara sedar ataupun tidak sedar, dan secara halus gerakan hatinya untuk boleh sayang, atau segan, atau merasa serasi dan sesuai dengan orang yang mengamalkan Hizib Yusuf apabila bertemu, bertatap muka atau bercakap dengannya.

 

Selain Hikmah pengasihan, Hizib Yusuf juga memberi manfaat bagi pengamalnya dalam kewibawaan atau kharismatik, juga boleh dimanfaatkan untuk pagar diri keselamatan sejati. Ertinya bagi Anda yang mengamalkan Hizib Nabi Yusuf akan mendapat keberkahan keselamatan dari berbagai hal atau ancaman bahaya yang diketahui mahupun yang tidak diketahui datangnya.

 

Banyak orang yang sudah mengamalkan Ijazah Hizib Nabi Yusuf dan mendapatkan hasil yang memuaskan serta boleh di ajarkan kepada anak-anak Anda. Semoga bermanfaat. Aamiin.

 

YURAN KURSUS:RM150

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

Leave a comment