RAHSIA PROGRAM ILMU HIKMAH UNTUK MERAIH PANGKAT DAN DERAJAT TINGGI

RAHSIA PROGRAM ILMU HIKMAH UNTUK MERAIH PANGKAT DAN DERAJAT TINGGI

Manusia lahir ke dunia tanpa membawa jabatan, pangkat atau kedudukan, semuanya dalam keadaan sama di mata Allah SWT. Setiap manusia ingin memperoleh jabatan, kedudukan dengan derajat yang tinggi baik di mata Allah mahupun di mata sesama manusia. Untuk memperoleh jabatan dan derajat tersebut manusia berusaha baik secara dzahir atau batin sebab dengan kedudukan itulah manusia memperoleh jabatan antara lain berpendidikan tinggi, mempunyai keterampilan, kemahiran, dan lain sebagainya. Sedangkan usaha secara batin untuk memperoleh jabatan antara lain dengan shalat, membaca Al Qur’an, wirid, dzikir, doa, dan lain-lain.

Oleh kerana Al Qur’an isinya sangat lengkap dan mempunyai berbagai macam khasiat diantaranya untuk memperoleh jabatan luhur, demikian juga pada bacaan shalawat, shalat malam, dan amalan–amalan lain. Amalan ini memiliki khasiat untuk mengekalkan jabatan atau kedudukan tidak mudah digeser orang dan untuk memperoleh jabatan yang lebih tinggi apabila dibaca rutin/istiqamah.

 

Siapakah yang sesuai mengamalkan amalan Ilmu Hikmah Untuk Meraih Pangkat dan Derajat Yang Tinggi ini?

 

Amalan ini bagus diamalkan bagi para pegawai yang menginginkan kemajuan dalam berkarier, jabatan,kedudukan dan pangkat. Boleh juga diamalkan oleh manager,pemilik syarikat,pengarah dan orang yang hendak mengangkat derajat di lingkungan masyarakat dan orang banyak.

 

Amalan Hikmah ini berkhasiat tinggi untuk:

 

-Menaikkan,mempertahankan karier,pangkat,jabatan & derajat serta kedudukan Anda pada tempat yang tinggi & terhormat sesuai yang diidamkan selama ini.

-Mengangkat derajat yang lebih tinggi dan  mempercepat tercapainya segala cita-cita kehidupan

 

Jadi secara jelas, bagi Anda yang menginginkan derajat tinggi atau pangkat kedudukan dalam sesuatu jabatan / kementerian baik secara keduniaan atau pun mengharap pangkat tinggi kelak di yaumul Qiyamah. Maka amalkanlah ijazah Ilmu Hikmah Untuk Meraih Pangkat dan Derajat Yang Tinggi ini. Dan bagi Anda yang mungkin sekarang menduduki sebuah jabatan penting baik di Jabatan Kerajaan / Kementerian atau pun di syarikat-syarikat swasta. Ijazah Ilmu Hikmah Untuk Meraih Pangkat dan Derajat Yang Tinggi ini memberi hikmah supaya jabatan atau pangkat Anda menjadi kukuh dan tenang, damai tidak ada masalah yang serius. Serta memberi berkah dituntunnya hati Anda untuk memimpin secara baik dan mendapat petunjuk-petunjuk batin yang menjaga nama baik serta derajat atau pangkat Anda semakin membaik dan Tinggi.

 

Dan bagi Anda yang mungkin pada ketika sedang menghadapi masalah nama baik,  sebagai contoh di fitnah orang. Maka Ilmu Hikmah Untuk Meraih Pangkat dan Derajat Yang Tinggi ini juga membantu Anda memberi Hikmah di jaga nama baiknya serta akan menjadikan derajat Anda pun akan baik dan membaik. Sudah banyak para Ahli Ilmu Hikmah yang mengamalkan serta meng-ijazah kan Ilmu Hikmah Untuk Meraih Pangkat dan Derajat Yang Tinggi ini kepada banyak orang dan berhasil kerana izin Allah SWT.

 

YURAN KURSUS:RM150

 

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

 

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s