PROGRAM ILMU-ILMU HIKMAH ANUGERAH AGUNG TINGKAT TINGGI(TERBARU)

Belajar Ilmu Hikmah Anugerah Agung Tingkat Tinggi

llmu Hikmah adalah suatu amalan spiritual yang berupa ayat Al-Qur’an, doa-doa tertentu, hizib atau mantra suci yang berbahasa Arab dan diimbangi dengan laku batin untuk mendekatkan kepada Allah dan membersihkan jiwa dari berbagai penyakit hati.

Yang disebut mantera suci adalah mantera yang isi kandungannya tidak melanggar syariat Islam. Ilmu Hikmah boleh dipelajari dengan amalan berupa zikir, tabarruk, menyendiri, membersihkan hati, bersikap bijaksana atau riyadhoh tertentu sesuai ajaran para guru ilmu hikmah.

Ada banyak jenis ilmu hikmah yang boleh Anda pelajari. Setiap ilmu hikmah mempunyai keunikan dan keistimewaan masing-masing. Silakan Anda memilih ilmu hikmah yang sekiranya sesuai untuk Anda. Atau jika Anda bingung, silakan kirim email dan jelaskan masalah Anda. Kami akan bantu memberikan saranan terbaik untuk Anda.

ILMU HIKMAH NUR SAMAWAT ANUGERAH AGUNG

Ilmu hikmah Samawat adalah ilmu hikmah yang dalam pengamalannya mengamalkan asma’ Samawat asma’ dari Al-Qur’an. Keberkahan bagi Anda yang memiliki ilmu ini sangat luar biasa. Keberkahan yang sudah terbukti oleh banyak orang yang mendapat ijazah ilmu Samawat ini adalah di bukanya pintu rezeki yang tak terhingga. Ertinya, pintu rezekinya lancar, menjadikan kehidupannya berkelimpahan rahmat dan rezeki lancar serta mempunyai keistimewaan kanuragan dan terbukanya indera ke enam Anda.

Ilmu hikmah asma’ Samawat sangat sesuai bagi Anda para pemimpin, tokoh agama, Kyai, Ustaz, pejabat, usahawan, peniaga, guru, pelatih, Tentera, Polis dan orang-orang yang mempunyai jawatan penting di masyarakat atau Kementerian. Serta bagi siapapun Anda yang ingin di luaskan rezekinya serta mempunyai ilmu kebatinan serta kanuragan.

Maka bagi Anda yang ingin menjadi peribadi yang sukses, ingin terhormat, ingin berkelimpahan rezeki, ingin memiliki keilmuan kanuragan hikmah dan daya batin tinggi, amalkanlah ijazah ilmu hikmah Samawat ini, insya Allah kehidupan Anda akan sangat berkah luar biasa.

Beberapa Hikmah lainnya :

1.    Segala cita-cita, segala hajat Anda akan tercapai atas izin Allah.

2.    Mendapat kelapangan Rezeki sehingga kehidupan berkecukupan dan sejahtera.

3.    Keselamatan Zahir dan Batin, menangkal segala mara bahaya termasuk menangkal dari gangguan makhluk halus, sihir dan semacamnya.

4.    Memberikan efek kewibawaan atau karisma sejati.

5.    Ilmu keselamatan dan kekebalan Tubuh dari berbagai serangan senjata dan peluru.
6.    Memberi berkah menyembuhkan berbagai penyakit medik dan non medik.
7.    Membuka indera keenam Anda.

8.    Meningkatnya keimanan serta ketakwaan Anda kepada Allah.
9.    Mengangkat derajat dan mempunyai Daya Batin yang tinggi.

Dan masih banyak hikmah atau faedah lainnya apabila Anda mengamalkan ilmu hikmah Samawat ini. Semua adalah kita pasrahkan kepada Allah, kita bertawakal kepada-Nya dengan keimanan yang tinggi serta usaha semampunya dengan bekal niat ikhtiar sesuai ajaran Rasulullah dan para wali Allah serta alim ulama’ dengan ketekunan kerana beribadah kepada Allah SWT.

Insya Allah, apabila Anda sungguh-sungguh serta ikhlas dalam menjalankan ibadah, muajahadah dan riyadhoh ilmu Samawat ini , akan mempunyai keimanan yang kuat kepada Allah, akan dikabulkan hajat Anda sehingga kehidupan Anda sangat menyenangkan serta penuh berkah. Aamiin.

YURAN KURSUS:RM130

Yuran Kursus ini bukan harga untuk membeli Ilmu Hikmah, kerana ilmu hikmah tidak dapat diperjual belikan. Anggap saja yuran itu sekadar perbelanjaan kursus atau sebagai caj pelayanan yang kami berikan untuk Anda selama belajar ilmu hikmah. Berikan yuran kursus dengan ikhlas sebagai tanda rasa terimakasih Anda kepada sesama manusia yang telah membantu Anda dalam belajar.

CATATAN: Artikel ini ditulis oleh Anugerah Agung Spiritual Development Centre Diharap tidak copy-paste tulisan ini ke blog atau website lain tanpa izin dari pihak Anugerah Agung Spiritual Development Centre. Terimakasih atas kesedaran Anda untuk menghargai hasil penulisan orang lain. Semoga hidup Anda lebih berkah kerana telah berbuat benar.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s