PERATUS KEBERHASILAN AMALAN ILMU HIKMAH

PERATUS KEBERHASILAN AMALAN ILMU HIKMAH

Menurut pengalaman kami selama mengajarkan Ilmu Hikmah kepada beratus-ratus orang sebelum Anda, peratus keberhasilannya adalah sekitar 97%. Ini merupakan tingkat keberhasilan yang sangat tinggi dalam praktek pengajaran Ilmu Hikmah.

Apabila Anda adalah orang yang berfikir positif, maka pastinya Anda tahu bahawa Ilmu Hikmah ini patut Anda cuba. Kerana orang yang berpikiran positif (berprasangka baik) fokus pada kemungkinan sukses yang lebih besar, iaitu 97% sukses, bukan mencemaskan kemungkinan gagal yang cuma 3%.

Agama kita mengajarkan bahawa “Sesungguhnya keputusan Tuhan sesuai prasangka hambanya”, oleh kerana itu, orang yang optimistik atau berfikiran positif lebih mudah berhasil daripada orang yang dari awal sudah pesimis atau berpikiran negatif.

Anda pastinya tahu, bahawa tidak ada sesuatu yang sempurna di dunia ini. Doktor Moden tidak mampu menyembuhkan semua penyakit. Seorang peniaga tidak mungkin mampu memuaskan selera semua pelanggannya. Dan satu Ilmu Hikmah tidak mungkin boleh menyelesaikan masalah setiap orang.

Perlu Anda fahami bahawa suatu ilmu dilestarikan kerana tingkat keberhasilannya jauh lebih besar dibandingkan kegagalannya. Misalnya ilmu kedoktoran. Seperti yang Anda tahu, tidak semua pesakit yang dibawa ke doktor pasti sembuh. Namun kerana pengalaman membuktikan, bahawa ilmu kedoktoran telah menolong banyak orang, maka ilmu tersebut dilestarikan sampai sekarang.

Begitu pula Ilmu Hikmah yang sedang kita bahas. Ilmu Hikmah sudah digunakan oleh manusia sejak ribuan tahun lalu, terutama kalangan spiritualis yang beragama Islam. Dan sampai sekarang masih dilestarikan orang, ertinya Ilmu Hikmah memang sudah terbukti bermanfaat untuk banyak orang.

Kami perlu jelaskan hal ini secara terbuka agar Anda mendapatkan pemahaman yang benar. Di luar sana, mungkin Anda menemukan ada orang yang memberikan janji-janji terlalu manis tentang Ilmu Hikmah atau Ilmu Supranatural yang mereka tawarkan. Padahal manusia hanya mampu berusaha. Sedangkan kami dari Anugerah Agung Spiritual Development Centre lebih suka mengatakan apa adanya agar Anda faham sepenuhnya.

Demikian ketentuan yang berlaku untuk Anda yang memesan / mengikuti kursus Ilmu Hikmah dari https://kuncipembukaberkahkehidupan.wordpress.com, Kami perlu menjelaskan ketentuan ini sedetail-detailnya agar Anda tidak salah faham.

Untuk selanjutnya, kami kembalikan sepenuhnya kepada Anda. Apabila Anda setuju dengan semua penjelasan di atas, silakan Anda memesan / mengikuti kursus Ilmu Hikmah Anugerah Agung yang Anda perlukan. Sedangkan apabila Anda kurang setuju, maka jangan memaksakan diri. Kami ingin Anda mengikuti layanan spiritual ini kerana kelegaan hati Anda sendiri, bukan kerana dipaksa oleh siapapun.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s